GodNatt

Dags att krypa ner till sängs...
Imorgon väntas en lååång och jobbig dag, åker nämligen till luleå dom som inte vet.
Att åka buss med william blir ingen höjdare må jag säga, får hoppas att han sover hela vägen och inte börjar tjorva att han inte ska sitta i famn för då blir det problem. Men hoppas att buss resan går bra.

Ikväll somnade då william 21:00, då jag kollade igenom datorn och hittade bilder från sommaren 2007. Vilka minnen som dök upp shiiit asså. Skulle micke,pernilloo och camilla bara få se dom så skulle han också minnas en massa.. "Emmish + Camilloo + Pernillooo = vi äger ;)
Finns inga ord att beskriva hur glad jag är att ännu har micke vid min sida. ♥

Två bilder tagen från nyårs firande hos björn år 2007 till 2008 ;)
 

God Natt folket..
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0