Grattis pappa 60år

Idag känner jag mig kreativ och väldigt glad. Jag vet inte varför men det känns bara bra idag.
Jag har redan gått en lång promenix med sandra, int för vi gick så fort just i stan en sen ökades farten iaf lite. Hade med hundarna tindra och tessy och lilla william som fick sitta i vagnen. William fick hålla i tessy ett tag, hon går så fint och det tyckte han om när han såg att han höll i kopplet. *Hihi*

Och nu snart så tänkte jag hämta in en till flyttlåda, fixa och dona runt i rummet och packa. Det känns värkligen att veckorn/ dagarna närmar sig och jag är taggad. Om ingen vill hitta på något så är det bara slå en pling. ;)

Idag fyller min pappa 60år. GRATTIS, GRATTIS!!
Hans chef var här på fixa en sväng, fick också smaka på lite tårta.

Men nu tänkte jag börja med att hämta in flyttkartången innan william vaknar.

Pappa och andreas, fotot togs i piteå hos emma.


Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: H E L I N ♥

Svar:



Tyvärr så gör jag inte designer gratis förutom de man hittar här:



http://helinali.blogg.se/category/gratis-designer.html

2010-04-27 @ 17:49:49
URL: http://helinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0