Grymt bra väder..

Solen lyser, värmen kommer saknta men säkert, just nu är det bara 2 grader i solen.

Idag åker jag till micke i luleå, känns toppen.
Han saknar både mig och william lilla och det är bra men snart behöver han inte sakna oss ;) *Haha* Åker med 11.20 bussen, får se vad mer som planeras idag. Kanske gå en promenix senare om det är bra väder i luleå, vilket jag tror det är.

Nu snart ska vi gå och äta frukost, william vaknade 05:40 då våra rum såg ut som vi hade lampor i rummet. Hade inte stoppat för fönstret, har ju morgon solen och det är inte kul ;) Men ville stiga tidigt upp idag så jag är bara glad att det blev sol idag och den väkte oss..

NU ska jag gå och se klart musse film med william. 
Sen ska vi äta frukost.

Ha en toppen dag för det ska jag ha ;)

Puss på er
/E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0