Hemma igen..

Hela helgen har varit i full gång.
Känner inte för att skriva ikväll om helgen så uppdaterar det imorgon.

Idag så åkte vi från piteå vid 11:30 tiden.
När vi paserade Luleå svängde vi in till luleå, åkte till faster för att hälsa på där. Riktigt trevligt. Pratade om en massa men jag hålde mäst koll på lilla wille som sagt. Vi var där någon timme och fikade.
Tänkte fara och kanske träffa någon kompis men det blev det inte. Kände inte för det heller.
Vid 15:30 var vi hemma i haparanda, fixade lite käk, en tjej kom och köpte gå stolen för 300kr. *riktigt nöjd* Den var ju trots allt 2-3 år gammal så den vi har i g-stan ska vi sälja för 400-500kr. Den är bara ca 1 år gammal.
Men får höra mer med micke har som sagt inte pratat så mycket med han vad vi ska göra med alla williams saker och kläder. William har ju en massa som vi kan sälja. Lite kläder också, men sparar dom viktigaste och finaste kläderna som sagt. Säljer inga kläder vi fått av nära och kära iaf :)

Efter tjejen hade köpt gå stolen begav jag och mamma till affären och handlade lite.
Jag köpte lite grönsaker som jag nu gjort god sallad att äta på kvällarna / till maten. *Mumms*

Det var väl allt som hänt idag.
Imorgon ska jag börja med hård träning = jogging tiden.
Nu har snön farit bort eller det är väl ett tag sen men tycker att jag ska ta och öka lite med träning. Men att hålla sig från godig och allt små ätande är inga problem. Köpte i helgen men tro ni jag åt mycket? Ne.

Men nu orkar jag inte skriva nåmera.
Bjuder här en bild på lilla william från helgen i piteå.

Helt inne i tv:n


Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Moster Emma

Kläderna vi köpt (speciellt den blå tröjan med ögonen sådär konstigt) får du gärna spara. :-)

2010-04-26 @ 15:44:36
URL: http://tingsholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0