Kväll...

Då har man varit på kvälls promenad med hunden.
William sover och min pappa var hemma så jag fick gå ut.
Pratade också med micke i telefon en stund tills batteriet tog slut, sen ringde petri också men vågade inte svara när det var dolt nummer. Men jag och micke snackade om olika saker iaf.

Just nu sitter jag här med en skål med motötter, gurka och lite paprika. *Mumms*
Jag kände att jag vill ha något gott i mig och vad är inte godare änn det här.

Nåja, detta kanske inte är sista inlägget för ikväll
men tänkte ta och se lite tv eller någon film.
jag är sådär för pigg att kunna sova.

*Mumma*


Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Åh vad gott! måste göra grönsaksdip nån kväll snart :-)



Han är 5,5 månad!

2010-04-21 @ 21:36:37
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: åh tack gulle du, han är 6 månader :))

2010-04-21 @ 22:55:16
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0