Magsjuka :/

Då ringde jag bvc till maria och hon trode han hade fått magsjuk.
Så nu blir det mycket kokt mat för honom, majs, kokta morötter, blåbär och mycket smör i mosad potatis, fisk och liknande. Idag ska jag och min mamma göra fisk soppa som han ska få äta, tror jag med äter de för han brukar vilja ha samma mat som jag äter :) *Söt*

Så idag blev det en inne dag för oss.
Just nu sover han så jag tänkte passa på att gå ut med molle en snabb sväng innan han vaknar. Min mamma ska kolla honom så jag får gå ut en stund. Känns skönt att komma ut och sen komma in.

Hoppas ni andra får en bra dag och försök att inte få magsjuka.
Jag har inte fått det som tur är men lille man har det :/

Bjuder här på en bra låt. :)


Puss på er
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0