Muffins?

Nå halloj igen.

Natten gick inte så bra som jag trode den skulle gå.
William vaknade efter jag hade skrivit sista inlägget igår så han fick komma och sova med mig. Han vred, vände och sparkade. Exakt som jag gjorde när jag var liten XD
Vi hade tänkt gå till ica men febern är tillbaka på 38,4 så det blev inte att gå ut idag heller. Har han feber imorgon blir det inge piteå för mig och william i helgen, vill inte ta dit han när han är sjuk. Så vi får hoppas på det bästa.
Men vi får se, får ta ett snack med mina föräldrar och höra vad dom säger.

Annars idag?
Jadu, vet inte vad dagen ska ge oss.
Pappa ska komma hem och föra mig till ica en snabb sväng så jag får handla lite käk, frukt till lille man. William får stanna hemma med mormor undertiden.

NU?
William sover och jag funderar på om jag ska ta och baka muffins idag/ikväll.
Vet någon ett bra recept kommentera eller hör av er. :)



Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: Helena

http://www.dagensmuffin.se/show.pl?id=697 detta är ett säkert kort ;). Sen så finns det ju en massa andra recept på dagensmuffin.se :D. Hoppas att febern ger med sig! Vet hur det känns, har själv feber. Hojja, stackars liten!

2010-04-21 @ 14:25:23
URL: http://completelyme.blogg.se/
Postat av: Matildas mamma

100 gr smält smör smör

2 ägg

2 1/2 dl socker

1 1/2 dl mjöl

4 msk kakao

1 tsk vanilinsocker

1 krydmått salt



blanda ägg och socker.

häll sedan i smält smör i ägg&sockerblandningen.

sedan i med resten av ingredienserna, rör om till en smet.

häll upp i formar.

175grader 15 min.



detta är ett recept på ungefär 10 muffins.Gör en dubbel sats direkt om du vill ha fler.

Supergoda muffins och hur enkla som helst att göra. Kram på er!!

2010-04-22 @ 09:10:18
URL: http://marlenajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0