Packa packa packa..

Då håller man på och packar ner sakerna igen.
Känns jätte bra och skönt att få flytta till något eget, stoppa william på dagis kanske börja plugga eller söka jobb. Allt känns som en bra start.
Har gått igenom en massa och har för det mästa nästan allt, det är lite småfix men det fixar sig lätt, ska också få gardiner och lite små grejer av mina kära syrror helena och tojan. *Glad*
Det gör mig också lite lugnare, att också få / köpa saker smått in så man inte har en lång lista med 1000 grejer/saker som måste köpas. Så jag vill känna mig säker och lugn annars är jag bara stressad. *haha*

Nu tänkte jag fortsätta med det och hämta in en eller två flyttkartånger.

Puss på er
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0