Promenix, städat, torne...

.. så har min lilla dag sett ut.

Morgon promenix som vanligt som alla idag vet.
Efter promenixen åkte mamma och pappa med Molle till kalix, jag stannade hemma och fick en konstig känsla så jag damsög hela huset, hängde ut mattorna och lyssnade på musik, william små danskade till låtarna ibland. *Söt unge*

Efter städningen fick william äta lite lunch, leka och busa rästen av dagen.
Han somnade vid 3 tiden, vaknade halv 4. Lite gnällig var han för han sov så lite men det gick över efter lite käk. Lax och potatis. *mumms* Det tyckte han allt om.

Sen åkte jag och william med min pappa och mamma över till torne, for till "tex".
Köpte 2 muggar till anneli men ska köpa en till sen när det kommer in fler. Det var slut för tillfället. Sen har jag gjort en dum sak idag med, jag är så van med att alltid köpa godis i torne / lakrits men nu har jag en liten godis påse, har ätit ca 8-10 stycken och känner mig mätt och illa mående. Fy fan godis är inte min grej längre. Ångrar att jag ens köpte men men skit samma. Men nu vet jag helt säkert att godis är inte min sak. Har hållt mig så bra och länge borta från godis att jag inte kan äta det längre. Jag kan äta 2-3 stycken men inge mer.
Nåväl, det finns godare och nyttigare att äta änn godis.
Köpte också en t-shirt till william illa. Tänkte bjuda på bild men har slut batteri och laddaren är i piteå. *SUUUCK* Men har en laddare i luleå så snart bjuder jag på bilder ska ni se.

Ikväll?
Kommer inge mer hända utan att bara lägga sig i sängen, sooova och vakna upp med bra humör imorgon. Måste ta ett jogging pass imorgon, idag blev det bara gå/ lite jogging pass med vagnen..
nu sooova...


Byeee sweeties

Kommentarer
Postat av: Micke

Den dära låten är jävligt bra :P

2010-04-27 @ 02:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0