Söndag

Klockan börjar dra iväg och kvällen leder mot sitt slut :) *haha*

Tänkte ändå uppdatera lite här innan jag nannar kudden.
Idag vaknade william 07:00, lyfte honom över till min säng, tänkte att han kanske skulle ligga och vila en stund men inte att han ville de. Jag kände mig extra seg i morse men varför vet jag inte, skyller på vädret XD
Blev också 3 promenader idag, 2 långa och en snabb prommis.
Sandra följde med på kvällen, vi tog med molle. Det blev värsta cirkusen i början när vi gick, molle var sådär lugn å, fin men när vi mötte en speciel hund som jag kallade den så jag vet faktiskt inte vad som hände, molle spände upp dig och jag försökte ta kontakt med han men då började andra hunden skälla, morra och ägaren gjorde fan typ inget. Molle morrade, tog ett världens skutt, jag typ flög, trampade snett/stukade nästan foten. Försökte få molle men då jag fick kontakt med molle drog han till så jag nästan ramlade igen. Helvette så sur jag vart men min reaktion var att börja skratta XD Så dum som jag är.

Sandra gick som tur med william.
Såklart skrattade sandra med/åt mig och frågade hur det var med foten.? jag sa såklart: HAHAH jo bara fint AJ!
Nåja, alltid när man är med sandra händer något. Eller hur sandra?
Imorgon blir det kanske en jogging sväng för oss. Inget är ännu bestämt men en promenix iaf.

Annars har det väl inte hänt något mer.
Just nu sitter jag här och vill sova men kan inte, är för pigg.
Men jag kan alltid försöka sova det är inte fel, får se tv eller läsa så jag somnar.

Hoppas ni haft en toppen dag.
Puss på er
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0