Stackars liten.. :/

Hovva, att vara ung förälder eller förälder är jobbigt ibland ingen har sagt att det är lätt heller.
Men orolig och deppig blir man iaf av att se william såhär igen.
Som alla vet är william lilla sjuk och man har gett alvedon, febern går upp och ner hela tiden. När han vill ha något så vet man inte vad han vill ha, han pekar på saker när han väl fått den saken gnäller han och slänger iväg den och vill ha nästa åch nästa. Och samma gäller med när han ska äta tar han en tugga av smörgåsen sen vill han inte ha och ger den till hunden molle. Men fick i han en smörgås och mycket vatten och blåbärs soppa.

Ibland blir jag faktiskt orolig för honom men nu sover han igen och jag känner att jag själv ska lägga mig en stund och bara vila. Fick inte sova häller nå inatt så tar igen det nu.
Ny energi får jag sen efter en liten tuplur ;)

Ses på en stund igen.
Vem vet vad som kommer upp i mitt huvud efter tuppluren ;)

Bjuder på en glad bild på william när han badade i helgen :)


Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Victoriahjorth - fotoblogg

sv: hej! jag har haft min mobil borta, så jag har inte fått några sms! :(

2010-04-19 @ 14:36:03
URL: http://victoriahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0