Usel dag...

Usch, vilken usel dag det har varit idag.
Mitt humör jag både varit bra men ändå dåligt. Vet inte varför men har väl inte kännt mig sådär på topp. Det är säkert vädret som gjorde att mitt humör blev dåligt, för morgonen var helt ok. XD *Haha*

Idag då har det inte hänt så mycket.
Gått 2 promenader, william har blivit sjuk, kollat igenom en massa saker och så har jag inte heller fått i mig så mycket sömn sen jag kom hem. William har vaknar varenda natt förutom igår. Men då hade jag svårt att sova den natten så den lilla natt sömnen jag får är jag glad för, william är viktigast :)
William har varit då i full gång och har börjat gå själv helt otroligt men man får ändå som gå brevid ifall han skulle tappa balansen :) *Glad mamma är vad jag är*

Lördags kvällen för oss blev att william fick ta ett kvälls bad, äta frukt och yoghurt till kvällis.
Han somnade vid 21:00 då jag tog och hämtade morot och en kiwi att käka, har legat i sängen och bara chillat.

Nä nu börjar klockan ticka och dags för mig och få en lite mer sömn inatt.



Hoppas ni haft en toppen dag.

Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

hej tackar så mycekt,

nej just min design har jag inte gjort själv :)

2010-04-18 @ 14:32:35
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0