Valborg

Halloj folket.

Idag är det valborg och ska fira det här i luleå med mickes familj och lilla william.
Först var det lite bestämmt att fira med sandra och gänget men det blev ändrat.
Så dagens planer är att vi ska äta god mat, umgås och sen på kvällen kommer mickes polare krille och magnus hit, dom har väl planerat att basta och dricka någon öl men jag ska då inte basta XD *hihi*.. Kanske också skulle gå till hängnan och kolla majbrasan där. Det var väl inte helt bestämt. 
Någon cider för mig blir det iaf när william har somnat för natten.
Hoppas faktiskt att pappa och mamma får en bra valborg. :P

Vad har ni för planer idag?? :P

Nu ska jag gå och en promenad med lille man..

Bjuder på gammla bilder nu :P




Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Moster Emma

Snöar det inte där? Det gör det här :-(

2010-04-30 @ 09:44:56
URL: http://tingsholmen.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sV: ja tiden går för fort haha :D



Vi ska ta det lugnt idag, gubben jobbar sent så jag och Wilgot lär nog bli hemma och mysa :) ni då? kram

2010-04-30 @ 12:18:57
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0