Dags att sova kanske?:)

Då blir det dags att nanna kudden en stund.

Sen så är det någon som tappar mycket hår?
Asså jag har på senaste tiden börjat tappa jätte mycket hår ibland och det är inte nå att jag fått nå jävla cancer som folk säger! Jag har fått lite information och läst på internett att det kan bero på stress, om någon mår psykiskt dåligt, eller någon som går igenom någon kris problem,närings brist eller helt enkelt äter dåligt.
Så nu vet folk det. :)

Själv ibland tappar jag sjukt mycket hår och ibland ingenting!
Men för mig är det stress och äter dåligt.
Får börja ta och änta på det, mera nyttig mat hära!

Nu tänkte jag ta och sova.
God natt folket
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0