Ensam en kväll igen.

Tjohej!

Då har man varit ensam hela kvällen igen.
Men tillbaka till dagen som gått.

Idag började dagen med att micke for på ärende, jag tog promenad till k-byn skulle tvätta men glömde helt bort det när william ramlade och slog sig att han blöde från munnen. Tänkte fara till tandläkaren eller vårdcentralen för att kolla om det är något med tänkerna eller om han bet sig i tungan men då var det att han bet sig i överläppen. Försökte stoppa blodet men tillslut slutade efter en liten stund.
Fick lite panik där men höll mig lugn och pratade med william att det inte var någon fara.

När vi kom till k-byn kom jag på tvätten så det sket sig.
Var iaf där hela dagen, for med helena och william ut i skogen och plockade blåbär.
blev bjuden på god god mat där också. :)

När vi kom hem, åkte micke iväg med polarna.
william somnade, sover ännu och funderar på om man ska ta och själv lägga sig i lilla sängen :)

Här kommer en bild på sötungen min ♥



Kramar på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj stackars William :( <3 Gillar han traktor-tröjan som moster köpte :)

2010-08-12 @ 11:27:17
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0