God morgon!

Blev väckt 08:00 av micke och nu sitter jag här.
Ringde till williams dagis och sa att william inte kunde komma att han har haft feber igår och så trött. Dom tyckte då att det är bäst att han stannar hemma idag och kommer imorgon istället 08:30 :)
Vilket jag också tyckte, känner mgi inte heller så frisk.
Men men..

Så idag blir det att vara hemma och mysa.
Har frysit nu ovanligt mycket så får se om jag också håller på att få feber.

Nu vaknade william.
Vi får höras.

Kramar på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

men stackarn :( första dagen på dagis och allt :/

2010-08-23 @ 08:52:33
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan! Nu har jag uppdaterat min blogg med info om fotograferingar & bloggdesigner. Kika gärna in och kolla! =)

2010-08-30 @ 19:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0