Hund??

Tjohej!

Dom senaste dagarna har vi nu sovit 2 nätter i kyrkbyn hon mickes föräldrar.
Tog över huset då dom åkte till stugan men andersson.

Sen så har jag börjat fundera på hund, har hittat en som jag bara vill ha och vill fara och kolla på. hund är något som vi skulle behöva, jag och william är ju mäst hemma, går promenader, är inte onfa i stan och ute människor är vi. Känner varenda dag att jag vill ha hund breved mig. Och william pekar på hundarna och säger vov vov. Hela tiden. Han är ju upp vuxen med att ha hund och det är ju molle. Han älskar lilla moltaz ;)
Visst blir man lite låst men vad är jag inte nu?
Lätt skulle vi klara av en hund. :)

Men har fått lite tid att tänka.


kramar på er

Kommentarer
Postat av: Helena

Du kommer att bli en jätte bra hundägare det är jag övertygad om men ta mitt råd VÄNTA!! En hund passar jätte bra in i ditt liv just nu, men sen då? Hösten kommer snart och då börjar skolan och inte kan man lämna en hund 6-8 timmar själv. Och tänk så får Micke ett jobb snart? Då fungerar det verkligen inte. Vi hade det jätte bra som kunde lämna bort Ronja på dagarna men när det inte längre gick så blev hon jätte ensam och mådde inte bra av det. Ingen hund mår bra av att vara ensam om dagarna. Plus att det innebär extra utgifter, en stor hund äter mkt och sen så är det ju försäkringen också. Vet att du vill ha en hund men mitt råd förblir - vänta tills framtiden ser lite mer säker ut :)

2010-08-06 @ 13:40:23
URL: http://completelyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0