Luleåkalaset

Efter en lång dag igår så blev det lyckad kväll till slut.
Dagen började med att spendera tiden i kyrkbyn hos mickes föräldrar.

20:00 ungefär begav jag,micke och mateus oss mot stan, micke körde bilen till 1ans hamn i stan där deras båt står. Började för dricka och snacka. Ganska trevligt faktiskt. Senare mötte jag upp HAPPIS sandra och hennes gäng som tog cruising kväll i luleå. Fan så länge sen man träffade henne. Och kul var det.
Micke och mateus mötte upp mig när jag stog där och vi gick in på LK, mötte upp magnus sedan marlena och hennes kompisar. Vilket fick veta att det var jessica som bor i porten brevid i samma hus som vi och hon har med en son som är några månader yngre änn william. Hur kul är inte de :)
Hela kvällen var vi med marlena,jessica och vad alla nu hete, micke han killarna vart mer yra av allt springandes bland alla öl tält. *HAHAHA*

jag tror klockan var närmare halv 5 då man somnade i båten, snacka skönt det var att vakna upp och kolla ut när solen lyste över vattnet och allt. *jag vill ha en båt* HAHAHA

Här kommer lite bilder av en lyckad kväll :)






Ursäkta om jag ser tjock ut men jackan var lite stor och pösig :)





Det är lite av gänget på fotona, alla andra bilder med dom andra vart så suddiga. :)
Kram på er
/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0