Måndag..

Ny dag och ny vecka..
Finns inte så mycket och berätta om dagen mer änn att jag fått stor främande av min barndoms kompis sandra. Hon ringde och ville komma så självklart fick hon det. Ska ju till haparanda på ondsdag då hon följer med då. Alltid kul med sälskap i bussen, men det jämnar ju ut sig efter som jag får åka själv buss hem hit till luleå.

Nåja,
Idag har vi varit på stan, varit på ärenden och träffat emma och johanna.
Visst var det synd att vi inte kunde stanna längre med emma och johanna men det var kul att träffa om den lilla stunden. Vet inte vad dom tyckte, kanske att jag var taskig men ursäkta mig då att jag ens kom den lilla stunden då det varade :( Lite sårad blev man allt men men..

Hoppas ni andra haft en bra dag.
Nu ska vi se någon film och chilla, micke ska iväg och se film hos en polare.

Kramar på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är klart att det var kul att ni kom. Tyckte bara det var tråkigt för ni hann ju knappt ens säga hej så skulle ni åka. :/ Och William såg ut att tänka "men knas-moster vars ska du redan?" när jag vinkade åt han ;) Nåja, ni får väl komma hit nån helg/någon dag under veckan du och William? :) (kanske när fredde åker till sthlm i september?)

2010-08-16 @ 23:03:44
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Emma

Förstår ju att det var Micke som hade bråttom och inte kunde hämta er sen så vet ju att det inte var ditt fel :)

2010-08-16 @ 23:05:11
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Micke

Ja absolut de är mitt fel Mmm...

2010-08-17 @ 00:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0