mina pojkar sover ;)

Tjo!

Var på morgon promenad och förbi k-byn men igen var hemma. Helena tror jag var hemma men kollade runt men icke någon helena hittade man. Det började regna så kunde inte ta ny tvättade kläderna, får hämta dom imorgon eller tisdag. Har börja planera in haparanda resa och till pite på mässan som började idag.

Just nu sover både william och micke, eller micke har sovit sen han kom hem.
Jag städar, har handlat och nu mera städa.
när dom vaknar ska jag damsuga och skura, så det är liksom storstädning på G. ;)

Är det någon som vill hitta på något, slå en signal.

Bjuder på lite bilder då vi har varit på stranden/åkt båt. :)

Söt ungen min





william med pappas(micke) moster




Hoppas ni hänger ännu med min blogg, har börja få lust att börja blogga igen.

Kramar på er
/E



Kommentarer
Postat av: Emma

ska ni på nolia? vi ska dit på lördag för då är det flyguppvisning :)

2010-08-08 @ 17:07:14
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0