Onsdag

Tjohej / God morgon!

Idag vaknade man av lilla william. Micke sover ännu men sandra är vaken.
William gick in och väkte henne. *Haha*

Idag ska vi typ inte göra något. jag ska försöka få tag i mamma och höra om jag kunde komma. Annars får vi se hur det blir. Hade tänkt stanna i happis till lördag. Kanske jag får fara någon kväll och hitta på något med sandra eller anna fast fredag kväll men vi får se om mamma och pappa jobbar. Annars går det ju inte :(
Då blir det bara sitta vid tv eller datorn som sagt men något måste man ju få hitta på när man ändå är där..

Men nu ska jag ta och fixa frukost..

Kramar på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Kolla vad jag skrev på face om du inte sett! Men schh ;)

2010-08-18 @ 15:41:14
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0