Tillbaka hem till luleå!

Då är man tillbaka här hemma i lägenheten. 

William somnade 21:00 då jag inte kunde somna men somnade på soffan vid 23 tiden kan jag tro. Är inte säker men ändå. Micke kom hem och då vaknade william han kunde inte somna om så jag och han satt vaken i soffan och försökte söva honom tog väl en stund men han somnade iaf tillslut.
När jag la ner honom tänkte jag att jag kommer aldrig kunna sova när det har blivit så ljust ute men la mig bara ner i sängen och somnade efter några minuter :)

Idag vaknade vi 07:45 då vi fick stiga upp.
Jag somnade i williams rum där han höll på att leka med hans alla saker. :)
Vaknade av att han kom och kramade om mig och la sig breved mig. *Sötunge*

Just nu sitter jag vid datorn och vilar, kände att det börjar ta ont i ryggen. Har börjat städa och plocka upp en massa, börjat fixa williams rum och liknande. Bild kommer komma på hans rum :)

Nu ska jag fotsätta.

Kramar på er
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0