Tråkigt väder/jobbig dag..

Shit är hur trött som hälst.
Vaknade 05:00 då man steg upp med lille william som inte kunde sova.
Han grät och grät och bara ville vara i famnen men han har inge feber eller något sådant, kanske det är tänderna som börjar spöka nu igen. Det var ju 2 på väg upp som vi fick veta hos tandläkare.
Så idag har william varit en riktig famn pojke till både mig och micke.

Vi vaknade id 5 på morgon som sagt, han somnade vid 07:30 då jag inte kunde sova, började diska, städa upp lite i williams rum och såg på tv. Försökte sova men kunde inte. Både william och micke vaknade 11.00.
12.00 gjorde jag lunch till oss och begav oss till k-byn.

Har försökt hålla humöret uppe för william men han har varit så lugn och trött.
Han har som tur inte bara varit mammig utan pappig också vilket kändes lite skönt. Förut hela dagarna gick han och höll i mina byxor och gick efter mig vart jag änn gick men idag så när han blev ledsen bara sådär plötslig för ingenting så sa han "babba babba" och gick till micke. Konstigt kändes det för mig men ndå lättad. :)

Motgon dagen får vi se vad som händer.
beror på hur william mår och vädret.



Kram på er
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0