05:24

God morgon!

Vaknade för ca 40 minutersen, william var klarvaken så vad blev inte bättre av att stiga upp.
just nu sitter lilleman och ser handiga mandy och äter vattenmelon, han såg den i kylen när jag tog kallt vatten till mig. Men han äter aldrig såhär tidigt frukost, han är van att äta mellan 9-10 på morgon men idag kan jag tippa att han äter vid 8 tiden. Ska försöka få i lite gröt i honom innan vi beger oss ut på morgon promenad.

Vi har morgonsolen på baksidan, så hunnit sittta på balkongen har vi allt gjort.

Annars idag så ska ju micke med hans pappa ut med båten till avan och sova där en natt med några andra nära vänner till dom. På onsdag åker jag och anneli ut dit överdagen, får se om micke sover där en till natt eller hur det blir. Men tillbaka till vad som händer idag är att vara i kyrkbyn, äta gott och umgås.
Om någon annan vill hitta på något slå en pling eller smsa.


Tänkte avrunda med att bjuda bild på vårt köksbord med nyduken vi fick låna av anneli tills jag hittat en. :)
Såhär ser det ut just nu. *Fint*


Kram på er
/E

Kommentarer
Postat av: sara

:D

2010-07-06 @ 06:38:19
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Vad morgonpigga ni är :)



Vi bor i en by utanför Luleå i Norrbotten :)

2010-07-06 @ 07:14:28
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh gud så tidigt :O Fint det börjar bli överallt :)

2010-07-06 @ 08:19:14
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0