Äntligen!!!

Fi fan ni skulle varit med mig idag.

Jag har varit i kyrkbyn hos mickes föräldrar och målat klart sängen. YEEAH!
men medans jag målade kom min moster,hennes man och mina kusiner kajsa och lydia.
Kände inte igen dom när dom kom emot mig på gården och när moster står 1 meter ifrån mig så sa jag ganska högt: NEJ, DET ÄR JU DU! eller om jag sa NEJ; DET ÄR JU NI!!! jag skrattade.
Nåja jag är ju lite speciel jag eller dom som känner mig vet att jag kan dumma till mig utan att jag själv märkt de XD.
Men det var så kul att dom kom, shit asså vad glad jag var och så fick dom träffa lilla william för första gången.
Åhh vill ju umgås mera med dom innan dom åker hem igen. Får hoppas att jag kan de. :)
Moster berättade sisst vi träffade om när jag, kajsa och lydia var och badade. Ojoj minnen minnen och lilla jag kunde inte hålla mig för skratt.

Ne nu orkar jag inte skriva mera utan att ska städa.
Fi fan men får ha mina drömmar/mål om att flytta ner, luleå är ju en bit på vägen ;)

Kramar på er alla!
Jag är glad :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Äh stanna i Lule! Nära o bra :)

2010-07-18 @ 00:04:38
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0