Biskopen

Hej hallo!

Dagen kunde inte ha blivit bättre änn vad den blev idag.
Steg upp vid 10 tiden, år fukost, begav oss mot k-byn där vi åkte med mickes familj vidare till brändöhamn där svenne sedan hämtade oss med båten och förde ut oss till Biskopen. 

Där har vi haft sol, varmt men badat har jag då inte gjort men solat, umgåts, william fick små bada, frans-david fiskade och fick upp till 11 fiskar och han är några år äldre änn william. :)
Ätit god mat och umgåts. Kan det bli bättre.

Imorgon åkte jag och william till piteå en natt hos min syster, våra föräldrar är där så varför inte åka dit en natt. Sen på Lördag ska jag förbi marlena, hon som fyller år idag! Grattis. klockan är 00:07 *haha*

Nä nu ska jag ta och bege mig mot sängen












Frans-davids sandslått :)



Kram på er
/E



Kommentarer
Postat av: Moster Emma

Söt William var i flytväst :)

2010-07-09 @ 09:00:48
Postat av: tojan

vilka härliga bilder.

2010-07-11 @ 06:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0