Kvar i piteå

Tjohej

Som dom flästa vet så är jag i piteå hos syrran, vår mamma och pappa är också här men dom kom i torsdags.

Idag har vi inte gjort hyfsat mycket och roliga saker.
På dag var vi till öb en sväng, syrran emma köpte blommor, sen åkte vi hem. Efter vi ätit kom emma på med en bra idee om att fara till pite havsbad dit vi åkte. William fick åka en karusel bil eller vad man nu ska kalla det. :) År också mjukglass, gick runt där och tittade.
Dit måste man ju fara i sommar och bada, får ta ett snack med micke ;)

Annars så var vi också förbi syrrans sambos föräldrar och hälsade på, blev bjudna på grädde, glass och jordgubbar. *Gott gotti gott gott* William vart fort trött så vi blev inte där länge.

Nu tänkte jag avrunda här men bjuder på bilder imorgon.
Åker som sagt hem imorgon.

Kram på er
/E

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hejhej!

De stog vart jag hade köpt skjortan i ett tidigare inlägg :) Men den är köpt från barnsidan på hm. kostade ungefär 150kr så ett riktigt kap :)

2010-07-11 @ 01:25:59
URL: http://jennaal.blogg.se/
Postat av: Jenna

Jo dom är jätte snygga :) Men kommer att lägga ut fler kläder & skor och mycket mera som jag kommer att sälja. Så kika gärna :)

2010-07-11 @ 22:50:01
URL: http://jennaal.blogg.se/
Postat av: Jenna

Försöker så gott jag kan :) Vart hittade du min blogg föresten?

2010-07-11 @ 23:12:50
URL: http://jennaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0