Så bra med rea :)

Tjohej folket!

Idag vaknade vi 10.00´, tode helt säkert vi skulle vakna tidigt men icke.
William tog en sovmorgon och jag fick panik, började stressa att vi skulle hinna fort till stan.
Hade bestämt att vi skulle möta mickes föräldrar och hans syrra helena på stan 10:30 men 11.15 var vi iallafall i stan. *hihi* Vi for och lunchade på Zan, god mat men jag var feg för att testa något nytt så tog pizza, årkade bara just halva. :P
Sen tjatade micke på mig att jag skulle ta och kolla nå kläder på gina, men jag vill häldre köpa till lägenheten men när jag gick in hittade helena jeans till mig för 100kr och ett linne hittade jag.
Så bra med rea ibland, men nu har jag ett par jeans, dom andra gick sönder så slängde dom.

Nu är vi hemma, ringde mina föräldrar för en stund sen *roligt* och så har vi ätit.
Gillat kött, hemma gjord klyftpotatis och vitlöksås med kall saft. :P
William åt spagetti och köttbullar vid 5 tiden lite tidigare änn oss. *hehe*

Nu ska jag ta och göra william klar för sängen.

Innan jag går vill jag tacka alla som röstat på min blogg :)
http://www.mammabloggar.se/om-blogg/ungmamma-till-william-79?tack-ros 


Bjuder på en till bild jag tagit :)

Kram på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Vitlökssås? Vad innehåller den? Gör man den själv? :P

2010-07-05 @ 22:18:30
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0