Söndag

Tjo!

Jag är helt slut, vaknade 08:00, steg upp och har varit i full gång till 14:00 då mamma och pappa kom och lilla molle fick följa med. Så skönt att få träffa och vara med en hund. Hoho, mer saknad av att skaffa hund men det är bara jag biter ihop men men, vem vet när det bli att skaffa en egen hund. Molle kändes som min lilla hund då jag bode hemma hos mina föräldrar i haparanda. Saknar ju dom långa promenaderna med han och william, william var jätte glad också att träffa molle, direkt han vaknade pekade han på molle och klappade han. *MÅÅÅ*
Sen gik william med morfar(min pappa) till hans rum och lekte lite med alla saker min pappa och mamma har tagit med hit. Det gillade då william.
Emma och fredde kom vid 3 tiden hit och  bjöd vi på fika till alla. Hoppas dom tyckte om de.:)
hemmabakade bullar och sockerkaka. *mumms*

Vid 17.00 begav vi oss mot sandic hotell för att äta, mamma och pappa bjöd på mat till oss alla.
Mig,micke, fredde, emma och william. Så gott det var och trevligt också.
Det är ju inte så ofta vi ses. efterrätten var jätte god, åt jordgubbsdröm hete den. Glass, grädde och vaniljglass med jorgubbsås och jordgubbar.

Nu har alla iallafall farit hem. får se om emma och fredde kommer snart hit och hälsar på igen eller om vi åker dit. vem vet men ska görsöka planera in med mina andra syrror helena och tojan lite i veckan om vi ska hitta på något. :)

Iställer för att berätta allt så bjuder jag här på lite bilder nu:)


Fikar..


william ville prova sin säng som jag målade vit, insåg att jag hade missat att måla på en sida när jag väl fått ihop den. Men det är svårt att måla inne när man inte får sådär starkt ljus som solen. Men på ena sidan var det bra.
Får vara mer noga nästa gång. :)


Släpte lös molle på ängen och shit han fick snatt och bara sprang fast jag sa åt honom. Så tillslut började jag bara skratta åt honom tills jag själv ramlade, trampade i en grop på ängen. :)


Vi :)










Min efterrätt


pappa och mamma tog samma efterätt med choklad smak :) *gott*


Moster och william leker. :)


Micke och fredde


När vi kom hem så satt molle och kollade ut. :)
Så smart han är ;)

Nu har jag bjudit lite på bilder från dagen.
Hoppas ni haft en toppen dag..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0