Tänk på det!

Tjo!

Nu har jag varit riktgt dålig på att uppdatera bloggen men har inte haft något att blogga om. När jag läst dom senaste bloggarna är det bara samma samma saker jag skriver om varenda dag vad jag och william gör och vi gör samma saker nästan varenda dag. Ni kanske redan märkt det.
Det känns just nu som tiden står still och ingenting händer i min/vår värld.

Men jag ska försöka blogga så mycket jag kan då jag kommer på saker.
Nåja, nu nanna kudden så man är pigg imorgon.


Kram på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Vad rolig William ser ut på bilden. ;) Sötisen!

2010-07-21 @ 09:17:25
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Helena

Familjelivet består ju ofta av rutiner men det är lika roligt att läsa iaf :). Vad för typ av grejer är det du vill göra? Typ aktiviteter eller ha ett jobb, resa, plugga osv? Barnvakt vet du att jag kan vara ;)

2010-07-21 @ 22:17:04
URL: http://completelyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0