Williams rum

Tänkte bjuda på tre bilder jag tog på williams rum just nu innan vi ska börja fixa och mixtra vilket jag då menar med inreda hans rum. Ville först tapitsera vitt i hans rum men vi ska låta tapeterna han har nu i sitt rum vara ett tag, sen ser vi ju om vi tapitserar. Men Somrummet har vi då bestämmt tapet, det bli svart och vitt med lite grå/silver skala i vit/grå tapeten.



Här kommer bilder innan jag slockar hit framför datorn. :)

Bild 1


Bild 2

Gardinerna har williams farmor(anneli) gjort, tyget har både jag och anneli valde tyget.

Kramar på er
/E



Kommentarer
Postat av: tojan

vilken jättefin gardinkappa=) och amandas lampa passade ju perfekt till rummet.Inte tycker jag att ni behöver tapetsera om rummet det är så fint som det är. Du vet väl att blå har en lugnande inverkan och att man oftast sover väldigt bra i ett blått rum=)

2010-07-18 @ 06:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0