Yeah right ;P

William somnade för en stund sen och här sitter jag nu framför datorn.

Har suttit och läst andras bloggar och min gammla blogg, shit asså vad jag hoppar med bokstäver och hur jag skriver. Men det stoppar inte mig för att skriva.
Jag är jag ;)

Idag då, har jag och william varit i kyrkbyn hela dagen.
jag har målat målat målat, får hoppas bara det bli bra.
Håller nämligen på att måla williams säng vit. Är så less på furu och det är fult! ;D
William har så litet rum så vill ha ljusa möbler in dit.

Undertiden jag målade var william med farmor och farfar en sväng till hägnan. Sen har han också varit med faster. Dagen har gått fort och imorgon blir det också måla måla måla.
För hoppningsvis är det sista varvet sen klar.

Har en massa ideer för william rum, men har en bild i mitt huvud jag ska försöka fixa.:P

Nä nu ska jag ta och se lite tv.

Kramar
/E

Kommentarer
Postat av: Jenna

Om du menar dom vita som jag har på min header, så är dom från http://skonamig.se :)

2010-07-16 @ 00:27:30
URL: http://jennaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0