Ännu vaken?

Go kväll..

Här sitter jag ännu vaken, har försökt sova men inte att det gick.
Sen har jag sett film trode att jag skulle somna till den men inte funkade det heller. Måste säga att jag har svårt att sova. Vad det beror på vet jag inte.
Visst, William har sovit dåligt vissa nätter och vet inte om det är de som kanske gör att jag med sover dåligt eller?
Hovva, bara tänka på den här dagen så har man inte varit helt 100%

Idag så for vi till kyrbyn till mickes föräldrar och skulle äta midda där.
Tro eller ej, satte mig i soffan så efter en stund så sov jag.
Sov ganska djupt också, drömde så jävla sjuk dröm igen. Minns att i drömmen så gick jag in i köket och la mig igen i soffan? Om det är så att jag gjort det på riktigt så är det illa XD
Hovva, hemst om jag gått i sömnen eller nå. :P

Vill bara kunna sova igen som vanligt, inte ha konstiga läskiga drömmar, vill inte ha ont i huvudet heller som jag får ibland på dagarna. Vaknar varenda natt men somnar om efter en stund.
Vill ha ett slut på det men det här brukar komma och gå ibland så några veckor kommer jag såklart få stå ut med detta.

Nu ska jag då lägga mig i sängen och lyssna på mp3 om det hjälper.
God natt folket..

Bjuder på en bild jag tog just på min lilla prins som sover..





Kramar
/E


Kommentarer
Postat av: Sussi

jajamen det är det!:)

2010-06-20 @ 01:26:44
URL: http://susssir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0