Avfärd..

Åh idag är det äntligen dags att åka till mickes föräldrars stuga.
Känner att det kommer bli jätte kul men har ju min förkyldning som inte blivit bärre.
Vaknade 08:00 av att william var vaken, jag var hes, svårt att andas med.
Micke fortsätter att sova en stund medans jag och william diskar det lilla som blev kvar igår kväll och packar.

Vad ska ni göra i midsommar?
Som ni löst åker jag bort med micke och hans föräldrar till deras stugan.


Bjuder på en bra låt som säker alla säkert hört.

Kram på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Borde ju vara du som fick sova så du blir frisk nångång! :P

2010-06-24 @ 11:17:47
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: mamma

du kom ihåg mig nu också, min födelsedag.ring ring

2010-06-24 @ 14:30:13
Postat av: Anza

jag vet inte riktigt mycketom gammelstad men jag har varit där iaf det verkade mysigt :)

2010-06-25 @ 11:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0