Badat och bakat muffins...

Hallo folket!

Idag har det varit en bra dag, solen tittade fram idag.
10.00 for vi förbi mickes föräldrar för att föra kött som vi skulle göra till middag där, efter de begav vi oss till storheden där vi fyndade 2 stolar och ett litet bord till balkongen. Nu fattas bara lite blommor och något på sementgolvet så kan jag och william sitta där ute på morgon när pappa micke ligger kvar en stund i sängen XD *hihi* Fyndade också ett par knivar (rea) som var på cervera. Dom är fiktigt bra tycker då jag :)

Var förbi en massa affärer bara för att titta men måste ännu bestämma mig vad för färg jag ska ha i vardagsrummet? blått? ljusglönt? Det lutar mot grönt i köker och blått i vardagsrummet men bara för jag säger så kan det bli tvärt om eller lite rosa i vardagsrummet, hittade ett par jätte fina råsa ljus jag skulle vilja ha ;)

Nåväl, gjorde mat i kyrkbyn hemma hos mickes föräldrar (grillade). Vi har ingen grill ännu. Efter det gick jag och william hem, före vi vände hemmåt gick vi in på ica för att köpa kakao, tvål och paprika.
William fick bada när vi var hemma och när han somnat bakade jag lite muffins. Väntar p åett godkännande av micke. Det är andra gången jag gör muffins och så är det här ett recept någon hade på internett så lite osäker är jag ;)

Nu ska vi se stockholm boggi och sen sova.
Imorgon blir det marknad och äta i kyrkbyn igen, anneli och helena är i falköping så ska hitta på något gott imorgon att äta där. Kanske grilla igen, det blir man aldrig less på ;)

Bjuder på dagens bilder;)


Knivarna vi fyndade ;)


Bada ;)

Det är så kul att bada med skumm ;)


Sötaste ungen ;)



Hoppas ni haft en bra dag.
Kram på er
/E


Kommentarer
Postat av: Emma

Mäh, du skulle bakat igår så hade jag fått smaka, fuska lite du vet... ;) Akta fingrarna med dom där knivarna! ;o Söt William är när han badar, och liten han såg ut i det stora. :) Akta så han inte ramlar bara moster orolig :)

2010-06-05 @ 00:24:31
URL: http://tingsholmen.blogg.se/
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Vi vill gärna se bilder från lägenheten :) Visa hur det ser ut just nu. Kram

2010-06-05 @ 14:12:00
URL: http://marlenajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0