Bara ett telefonsamtal bort.

Shit idag vaknade jag av att jag frös som bara fan.
Och så har jag sjukt tjockt duntäcke också som jag fått låna av helena så ikväll ska jag sova med filt plus täcket.

Vid 13.00 tiden tog jag bussen in till stan för att åka till 1000 nya ungdomsjobb. Jag fick konstig känsla när jag satt på bussen och lyssnade på musik. Att inte ta med william är jobbigt men jag klarar det. Hur jobbigt det än är så måste jag börja klara av och lita att micke och andra kan ta hand om honom som mickes/mina föräldrar eller någon av våra systrar. Men när jag väl satt där slog det mig ett ordspråk som mickes syster skrev till mig "det är bara ett  telefonsamtal bort" plus att jag vet att alla klarar att ta hand om honom :)
Den lilla meningen har gjort mig lugn hela dagen iaf..

Och så gick det jätte bra på mötet idag, vi fixade, gick igenom lite saker och ting.
Inget jag orkar skriva just nu men jag hoppas på jobb eller annat liknande i agusti men själv ska jag försöka skaffa jobb så mycket jag kan. Fick tips att lämna in på hotell och resturang. Det lät väl inte alls fel?? :)
Har sån energy i mig som bara vill göra saker och ting :)

Micke hämtade från stan, gjorde mat och nu är han och william i kyrkbyn.
Jag har städat städat nu innan midsommar. Vad ska ni göra i midsommar???

Nu ska jag lyssna på musik och fixa lite här hemma.
CYYYYAAAAA *HAHAH*

Bjuder på lite bilder som jag tog nyss i läggan.
vad tycker ni?? :)



kvälls solen lyser in ;)


En fin grön skål jag fick av mina systrar

 





Kram på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Fint :) mattan ser nästan ut som gräs :D

2010-06-22 @ 20:00:34
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: helena

Gud ni har verkligen fått jätte fint hemma kommer snart och hälsar på er igen var så trevligt sist..sen hade du ju så gott fika kram på er

2010-06-22 @ 21:54:32
Postat av: annavirrmamma

Vad städat och fint ni har det! Den där gröna mattan är sjukt fräsch men tyvärr passar den inte in hemma hos oss.

Ja, visst är det konstig att åka iväg och bara lämna barn hemma med pappa eller annan vuxen?! Kändes jättekonstigt till en början och jag var hur orolig som helst över att det skulle hända Albin något - men som tur var gick det över ganska snabbt. För mig var det viktigt att veta att han hade/har det bra när jag inte är där och då spelade det ingen roll om det var hemma eller på dagis jag lämnade honom. Du kommer att upptäcka att det är helt underbart att vara mamma på vift, som en fri fågel och sedan komma hem till en gounge och mysa en stund.

Hoppas ni haft en bra midsommarhelg, det har jag haft!!

2010-06-26 @ 15:40:21
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Vad snyggt ni har det :)



Själv så flyttade vi 1maj så vi håller på att renovera ett hus så vi har målat taket och nu spacklat väggar och håller nu på välja tapeter :)

2010-07-03 @ 12:07:15
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0