Dagen blev lika bra

Shit klockan bara tickar.

Den här dagen har varit lika bra som gårdagen.
Var till hägnan med helena, fanny, micke och william. Helena hade gjort en liten picknik så där satt vi och fikade, gick och kollade på djur. Sen är jag förvånad hur william är så bra med djur. Fanny hade med hennes lilla hund och william var så försiktig men han var ändå säker när han klappade den.
Bilder kommer komma imorgon, glömde kameran i kyrkbyn.

Sen idag har vi varit och handlat, när vi skulle hem från storheden sa jag till micke att det brinner någonstans för det kom svart tjock rök och tro eller ej. Vi hamnade i en lång kö. Kön var ändå till storheden. Shit man blev ju lite less på att stå i kön men kunde inte vända för vi skulle ju hem. När vi ändå satt i bilen sa micke att det är säkert  Hells
Angels lokalen i kyrkbyn på industriområdet som brinner och det hade han rätt. *illa illa*

Nåväl, vi kom hem efter den långa väntan i kön på väg hem så tog vi oss och gjorde käk. Tacos blev det. Riktigt gott ;) Annars idag har vi bara haft en vanlig dag.
Ångrar lite att jag inte hängde med marlena och festa lite men en annan gång.

Nu ska jag ta och borsta tänderna och sooova
Natti natti :)


Kram på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad jobbigt att läsa när bakgrunden och färgen på texten är rosa! ;) Svart text är bäst ;)

2010-06-19 @ 11:49:19
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0