Frukost

God morgon!

Har just stigit upp och känner mig för en frukost smoothie med jogubbar och hallon men då har man ju inte jorgubber eller hallon. illa illa ;) Men för wiliam blir det gröt med hallon sylt och jag får klura ut något gott. :)

Idag kommer mina systrar helena och tojan med hennes barn amanda och saga.
Kommer bli så kul och fullt hus här hemma strax efter 12 tiden. *haha*
Har bakat kakor ( hallongrottor ) som jag ska bjuda på och lite sockerkaka. Kände att jag måste ha något och det är ju kul och baka.. ugnen här är så snabb. Var jätte osäker när kakorna var färdiga för igår när jag gjorde sockerkakan hade vi bara i den 10-15 min ungefär och så var den klar, fast den skulle vara 40-45 min.

Men kakorna blev bra, dom fick inte lika hård kakbotten som sist och det tyckte micke var jätte bra och godare.

Nu ska jag ta och göra frukost till mig och william, diska och damsuga, duscha innan gästerna kommer.

Kram på er
/E

Kommentarer
Postat av: tojan

tack för en trevlig stund i eran fina lägenhet. Du hade bakat supergott fika=)vi ses nästa vecka när ni kommer förbi oss. kram

2010-06-17 @ 16:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0