Gardinerna uppe..

Halloj!

Sorry för förra inlägget men idag har vi haft fullt upp.

Vi begav oss till mickes föräldrar där vi mötte upp syrran emma.
När hon kom in vart william sådär busig och försökte se blyg ut fast han busade bara. Sötunge. Han gick mot henne,tvärvände och sprang iväg ;)

Efter de for vi in till stan, åt lunch på exotic där vi träffade på lena och nå happis bor :) *trevligt trevligt*
När vi hade ätit och gått på stan vart det bara att fara hit hem till gammelstad där vi började med alla gardiner. Vissa blev bra men några hängde jag bara upp, var osäker vad jag skulle ha där men lite bra blev det. Inget jag kan klaga på iaf. Måste bara få in lite färg.
Det enda som fattas..

Nu är maten klart och william sover ännu.
Sen åka och handla nå som micke måste ha till kablarna. Dom han försöker gömma för william och snart ska man börja fundera hur man ska inreda williams rum. Något tips?  ;)

Kram på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Som jag sa så är det ju bättre än inget :) du får kanske fundera vilka färger du ska ha i vilket rum så det inte blir svart överallt ;)

2010-06-03 @ 20:02:48
URL: http://tingsholmen.blogg.se/
Postat av: mamma

lycka till. saknar kram william

kan du inte alls höra av dig

2010-06-03 @ 20:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0