God morgon!

Folket!

Jag är lycklig, vet inte varför men det är jag.
Shit asså, vaknade för ca 1 timme sen då william väckte mig med leende på läpparna och härligt skratt. Vi har ätit frukost, vattenmelon som efterrätt. ikväll ska vi äta honungsmelon om vi inte sparar den tillimorgon.
Idag ska vi och köpa nå till balkongen och nå krockar till toan. Vet inte om vi ska helt in till stan också, micke skulle på clasolsson en sväng om jag minns rätt.

Det är mulet ute men dom hade lovat lite sol. Hoppas värkligen det spricker upp och solen kikar fram ;)

Nåja,
Ska aldeles snart fara, efter vi ätit idag ska jag och william till lekparken.
Ska höra om marlena och matilda vill följa.

kram på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Hördu, receptet du ville ha på det där köttet vi gjorde... Vart ska jag skriva det? :) Ska jag skicka mail eller skriva det i bloggen??? :)

2010-06-06 @ 21:22:54
URL: http://tingsholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0