Hejsan svejsan ♥

Nu har nästan hela dagen gott.
Bjuder bild från helgen i haparanda.

Idag for jag, william och micke in till stan vid 11. tiden.
jag skulle på möte till arbetsförmedlingen, det gick jätte bra. Jag som alltid har svårt att prata med nya personer, så faktiskt klarade jag det idag. Allt flöt på och vi pratade, skrattade till vissa saker. Som det ser ut för mig just nu så har jag ju ett mål om att gå klart handelspogrammet här i luleå. Vilket jag ska försöka och ska fixa nu efter sommarlovet. Måste bara få kontakt med mina förra lärare i haparanda så jag får den informationen som jag måste ha när jag ska ta och kolla upp saker och ting här i luleå. Vad jag gjort och mina betyg för första året och liknande, vilka kurser jag gjort klart. Om jag nu får gå klart kursen här skulle kännas toppen och så har dom ju här i luleå handels och turism, vilket är att det blir någon kurs extra jag måste gå..  
Då har jag ju något att gå på sen inom jobb branchen. 

Kom överens också om en ny tid nästa vecka då jag ska till 1000 nya ungdoms jobb. Om ni vet vad det är?

Annars idag har jag städat, ska damsuga så fort william vaknat.
Han somnade helt plötsligt så en stund får han sova fast det är lite sent..


Nu ska jag ta och göra något nyttigt och inte sitta här och lata.
Kram på er
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0