Helt slut...

Halloj folket!

Idag har dagen varit toppen, fick lite humör svängning på morgon och då var jag inte glad men direkt william fick igång mig så vart man glad som en sol. *hihi*
Vi har gått morgon promenad, lekt i lekparken, busat inne och williams farmor har varit förbi.
Imorgon är dagen fullbokat, vid 11 tiden åker jag,william och micke till storheden och ska köpa något till brorssans och sophies andra lill bejbis. Får köpa något till nils också så han inte blir ledsen ;) *hihi*
Efter det skulle kanske mickes syrra titta in hit en sväng och hälsa på.

Men just nu av den här dagen är jag trött men ändå glad.
Fick en ny matta till vardagsrummet, en grön. den passar extremt bra hit in.
Tack marlena för jag fick köpa mattan :)

Bilder kommer imorgon på morgon så titta in på ny bildera på vardagsrummet. :)

Kramar på er
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0