Imse vimse spinden..

Rubriken förklarar allt vi gör. :)
jag och william har stigit upp och sjunger imse vimse spindel låten och han görsöker göra rörelserna man gör i låten och så dansar han samtidigt. Ser både roligt och gullit ut ;) Nu skulle min mamma och pappa vilja se. Tror dom saknar william jätte mycket.

Idag har vi lite planer, ska till kyrkbyn och gå på marknad en sväng.
Brukar väl inte vara sådär jätte mycket där men det är alltid kul att gå och kolla.. ;) Efter det ska vi stanna i kyrkbyn, gå till mickes pappa och göra någon god mat där. Micke sa igår att det blir grillat.  *Mumms*
Nu tänker jag öppna dörren in till micke så william får gå och väcka honom ;)




Solen skiner och det får mig le på läpparna ;)

Kram på er
/E


Kommentarer
Postat av: Emma

William - världens bästa väckarklocka ;)

2010-06-05 @ 14:21:12
URL: http://tingsholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0