Kort om helgen..

Halloj!

Har inte kunnat uppdatera medans jag var i haparanda i helgen som vissa vet.
Åkte i fredas  och var hemma hos mina föräldrar och dom blev jätte glada när william äntligen kom och hälsade på. Det var ett tag sen. William har varit på toppen humör och sovit hela kvällarna.

Lördag gick jag, william och molle morgonpromenad som alltid. Så skönt att ha hund vid sin sida när man är ute. Det är jag. Hovva känns konstigt nu utan hund men får hålla mig ett tag utan djur men försöker få micke att skaffa en liten söt katt :) *hihi* Sen kom emma också och ägnade dagen i haparanda några timmar. vi var på IKEA, över till torne och till lekparken med william. Lördag kväll såg jag någon film med pappa som gick på tv. Den var faktiskt bra. Minns inte nu vad den hete.

Söndag han vi inte göra så mycket.
Vi åkte hem med 11.20 bussen men kommer snart igen ;)




Molle har saknat william eller dom har saknat varanda tror jag ;)


Söt unge ;)


Kvälls promenaden med hunden.






När vi var över till torne.

Hoppas tittar snart in igen på bloggen.

Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, vad cool han ser ut på bilden när vi var i finnelandet. ;) Mosters kille! :)

2010-06-14 @ 10:24:55
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Emma

Snygg bloggdesign förresten, jag vill ha en som är mer diskret på min blogg... Blev less på det rosa fort! ;)

2010-06-14 @ 10:25:51
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Amanda :)<3

Guud vad sööt :D<3

2010-06-14 @ 12:37:33
URL: http://amandaryberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0