Lite bilder på lägenheten

Jag hatar värkligen min kamera.
Det är en samsung och den suger, kolla så suddiga bilder man får med den om man jämför med mickes kamera?:O Ska visa sedan skilnaden men här kommer lite bilder. Dom som blev okey.


Hallen!




Vardagsrummet (Tv,bänk har vi inte ännu köpt på grund av att vi inte hittart någon ännu och ny grön matta ska dit och den svarta ska bort och kablarna ska vi gömma ikväll när vi köp mer "kabelgömma" som dom kallas och så letar vi nytt vardagsrumms bord. Någon som säljer ett vitt??  ;))


Köket, kaklet ska bli vitt eller svart. :)

Andra sidan av köket (köket är vitt och inte gulvit som det ser ut på bilden...


vårt sovrum men har inte gjort något på grund av att vi ska tapitsera, och därför har också vår säng inte ännu kommit upp, så vi sover ännu i en 120s säng ;)


Balkongen, men ska köpa mera såndär grön matta så den kommer över hela balkonggolvet.

Lovar att bättre bilder kommer nästa vecka då jag fått gröna matan, och lite annat fixat i lägenheten.
SKA inte ta med MIN DÅLIGA kamera. :)

Kram på er
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0