Lördag kväll

Halloj folket!


Idag har jag, william och micke varit på marknad och en till sväng till storheden där vi köpe comhem box så nu har vi tv. Man fick prova på comhem L för 99kr i månaden i 2 månader som vi nu testar. Sen får vi bestämma om vi vill ha M eller S. Får se hur vi gör sen.

Ikväll så är jag och william ensam igen viket inte gör något.
Vi får roaoss och busa extra mycket, vi ska se sommarkrysset och äta vattenmelon. *Mumms*
William sov så sent på dan idag så han kommer vara vaken till 21:00 kan jag tro. Just nu så leker han med hans nya bilar han fick idag. :) *hihi*  Och jag väntar på att få svar på ett mail... *håller tummarna*

Nu busa med lilleman.

Kram på er
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0