Nyvaken

Halloj folket!

Det är bara jag och william vaken här hemma och har chillat hela morgon.
vi har inte gjort så mycket mer, dagens planer är att damsuga, duscha, fixa sig, gå till lekparken och sen ikväll ska jag ta en jogging runda. Nu har vi fått årdning på sakerna här hemma så jag kan nu börja jogga igen.
Har haft lite ångest och har inte mått bra av att inte fått jogga eller röra på mig.
Igår kväll kände jag riktigt hur ångesten steg och jag blev rastlös, får hoppas att det inte blir regn eller nå ikväll så tar jag mig ett joggingpass.

Men ska ta och damsuga,sen ska william få väcka pappa micke.
Bilder kommer ikväll på lägenheten.

Kram på er
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0