Sjuk sjuk, sova sova :)

Idag sov jag bort hela dagen in princip.
Förkyldningen blir bara värre och värre plus att har fått lite hosta.
 
men iaf..
Idag var jag, micke och william in till stan.
jag och william gick och kollade på båtar i hamnen och liknande medans micke var till banken och fixade lite ärenden. efter det åkte vi till k-byn, gick till hägnan där det nu kommit lite mera djur. :)
Johan hade sett oss gå där, synd att vi bara inte träffades så kanske man kunde träffa både tojan och barnen. :) Nåja, sen när vi väl kom hem till mickes föräldrar igen så som tur hade mickes föräldrar näs spray som jag fick. Yeeah! och så fick jag gå upp och vila vilket blev sooooova!
William somnade också men han är lite förkyld men det är inte mycket. Tror faktiskt han har smittat mig ;P

Nåväl, imorgon åker jag,micke, william och míckes föräldrar upp till deras stuga där vi ska chilla, äta god mat, basta, kanske bada och ja umgås. 
Micke har gjort tårtbotten ikväll så tårsta blir det också  att äta där. *Gott*

Nä nu sooova.
Micke är väl hemma när som hälst.

Puss på er
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0