Snart..

Fyller en liten vän petri år.  XD
Hmm, vad ska man då hitta på kanske överaska honom med något? :D *haha*
Pojk blir ju 20år *HAHA* 
Sorry petri var bara tvungen och skriva så, Don't kill me ;) 


Vill ni veta vad vi ska göra idag? ;P
Egentligen vill jag bara sova, har blivit så förkyld att jag låter som en anka men det stoppar inte mig av att gå ut i solen! Nej
Jag och william ska fara ut och fota, fota fota fota och fota.. Låter det inte roligare änn ligga hemma? :) Först ska vi in till stan och kolla läget där, micke ska på banken sen vetta tusan. :)
Sen senare ska vi med mickes föräldrar och handla inför midsommar, vi ska upp till deras stuga.
Vad ska ni göra????

Kram på er
/E

Kommentarer
Postat av: Hedman

Killing you bringing you back killing you again :O

2010-06-23 @ 22:47:59
URL: http://hedmanthefreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0