Sovmorgon!

Efter en långstund vridande och vändande i sängen inatt så kunde jag tillslut somna.
Tror klockan var 02:45 sist jag kollade på den. :)
Men men, william sov ganska bra inatt och vi har just vaknat. Det menas med att vi fått lite extra sov timmar/ sovmorgon. Yeeah.

Idag så mår jag lite bättre, är inte lika trött fast jag inte sovit länge.
Min syster och bror smsade mig om vi ska komma till brändön men micke kom vid 5 tiden hem inatt/ på morgon så han kan inte köra. Vilket blir att vi blir hemma idag.
Vi ska storstäda senare och kanske tar en promenad också.

Nu ska jag ta och fixa frukost.

Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Emma! Har försökt ringa dig nyss. Vi tänkte dra en sväng till Luleå (storheden) och tänkte höra om ni skulle vara hemma så vi kunde komma förbi en snabbis och säga hej?! :) RING ELLER SMS:A när du ser det här!!! Eller svara när jag ringer!

2010-06-20 @ 12:02:40
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: anza

jo :) jag bor i bredviken! vart bor du? :)

2010-06-20 @ 20:42:56
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0